piatok 29. septembra 2017

Predstavenie a recenzia novej riasenky L'Oréal Paradise Extatic

Ahojte! Minulý týždeň sa konal v Prahe event k uvedeniu očakávanej novinky v portfóliu produktov L'Oréal - Paradise Extatic riasenky. Všetko som samozrejme zdokumentovala, aby som preniesla atmosféru tejto akcie aj k vám. Ako teda prebiehalo jej predstavenie a ako som s ňou spokojná? Čítajte ďalej!



Event sa konal v reštaurácii Soho, ktorá má tu najkrajšiu zimnú záhradu, veď posúďte sami! Pre blogerky to bol raj, pretože tam žiadna fotka nemohla vyzerať zle :) Od zastúpenia L'Oréal nám boli podané základné informácie o tom, čím je táto riasenka zaujímavá a jedinečná. Začala by som tým, že je to prvá riasenka tejto značky, ktorá sa u nás bude predávať v krabičke. To vo mne vyvoláva pozitívny dojem, pretože na krabičkové balenie sme zvyknuté u drahších značiek. Kefka je klasická, nie gumená, v strede jemne zúžená a vhodná vraj hlavne na kratšie riasy, ktorým vie dopomôcť k objemu a dĺžke najlepšie. Toho som sa trochu zľakla, lebo ako viete, svoje mihalnice mám celkom dlhé, ale ako si s nimi poradila, uvidíte na konci článku! Textúra je krémová a riasy aj po aplikácii zostávajú mäkké a nevytvára sa na nich tvrdá vrstva, ako to niektoré riasenky zvyknú robiť. Vo svojom zložení obsahuje ricínový olej, ktorý napomáha rastu mihalníc. V predaji bude od novembra, ale mám pre vás prekvapenie, tak čítajte do konca :)




Po oficiálnom predstavení sme mali už voľný program a kto mal záujem, mohol si vytvoriť za pomoci odbornej asistenky vlastnú kvetinovú čelenku. Tento nápad veľmi oceňujem a s radosťou som ho využila! Pani nám všetkých ochotne radila a pomáhala a výsledné čelenky boli naozaj nádherné! Ja sa zo svojej veľmi teším a určite nezostane schovaná v skrini :) Tak isto chválim aj ľudí zo Soho, ktorí sa o nás starali naozaj výborne a aj vďaka nim sme si celý event naozaj užili.




Po evente sme sa ešte zastavili na drink v reštaurácii Kobe, v ktorej sme boli aj na obede a určite ju odporúčam navštíviť. Po novom ju otvorili už aj v Bratislave a výber jedál aj dezertov je skvelý!


A tu už vidíte, akú ma riasenka kefku a aký efekt vytvorila na mojich mihalniciach. Osvedčilo sa mi nanášať ju v dvoch vrstvách, aby bol efekt naozaj výrazný. Počas dňa neopadáva, nedrolí sa a ani sa nerozmazáva, čo je pre mňa najdôležitejšie, pretože naozaj nemám rada, keď sa musím počas dňa kontrolovať, či náhodou nevyzerám ako panda. Na zahraničných blogoch je často prirovnávaná k riasenke Better than Sex od Too Faced. Ja s ňou skúsenosť nemám, ale ak vy áno, tak by vás táto podobnosť mohla zaujímať.


pred nanesením

po nanesení


A keďže sme dostali v darčekovej taštičke tieto riasenky dve, tak som sa rozhodla, že sa s vami o jednu podelím a budete ju tak môcť vyskúšať ešte pred tým, než sa objaví v obchodoch! Tak utekajte pozrieť na môj instagram, kde prebieha súťaž :)


Ďakujem za pozvanie a teším sa na váš názor, keď sa riasenka dostane do obchodov!

7 komentárov:

  1. tak ja som na ňu teda veľmi zvedavá :) inak prostredie vám vybrali nádherné! to je naozaj raj na fotenie na blog :) a nápad s čelenkami,och! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta je vážně úžasná! Jak obal, tak i kartáček a výsledek je taký skvělý!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fíha, tak to fakt vyzerá sľubne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím koľko stojí táto riasenka? Za odpoveď ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť